درمان بیماری های زنان با شورت الیاف نقره

برای درمان بیماری های زنان چه باید کرد ؟بانوان ، بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند ؛ به همین علت ، توجه و حفظ سلامت آنان ، بسیار حائز اهمیت است ؛ از مواردی که به سلامت آن ها کمک می کند ، افزایش آگاهی در رابطه با عواملی است که سلامت آن ها ، را به خطر می اندازد. استفاده از شورت الیاف نقره به حفظ بهداشت و سلامت بانوان کمک می کند.

درمان بیماری های زنان

در مقاله پیش رو ، به بررسی شایع ترین بیماری های زنان و چگونگی جلوگیری از بروز آن پرداخته ایم ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، با ما همراه باشید.

از شایع ترین بیماری های زنان ، باید به عفونت واژن اشاره کنیم که تمامی بانوان در طول زندگی خود بارها آن را تجربه می کنند ؛ در صورتی که به راحتی می توان از بروز و عود مجدد آن جلوگیری کرد.

علائم عفونت واژن

ممکن است با وجود ابتلای به عفونت واژن ، هیچ علائمی را مشاهده نکنید. شایع ترین نشانه های عفونت واژن عبارتند از :

• احساس سوزش در واژن ، به ویژه هنگام ادرار کردن
  • خارش واژن
  • تغییر در میزان ترشحات واژن و رنگ آن
  • احساس درد در هنگام رابطه جنسی
  • خونریزی واژن یا لکه بینی

چه عواملی سبب ابتلای شما به عفونت واژن می شوند ؟

عوامل مختلفی می توانند سبب ایجاد عفونت واژن ، در خانم ها شوند. شایع ترین عواملی که سبب ابتلای شما به عفونت های واژن می شوند ، عبارتند از :

عفونت های مخمری

عفونت های مخمری یا واژینیت قارچی ، معمولا توسط قارچی به نام کاندیدا ایجاد می شوند. عفونت های قارچی واژن ممکن است ، در اثر مصرف آنتی بیوتیک ها ایجاد شوند. زیرا آنتی بیوتیک ها می توانند ، سبب کاهش تعداد باکتری های مفید ضد قارچ واژن شوند. کاهش این باکتری ها ، سبب افزایش بیش از اندازه رشد قارچ ها در واژن شده و عفونت قارچی ، را ایجاد می کند.

درمان بیماری های زنان

عفونت های باکتریایی

عفونت باکتریایی واژن یا واژینیت باکتریایی ، معمولا به دلیل رشد و تکثیر بیش از اندازه باکتری ها در ناحیه واژن ایجاد می شوند.

عفونت تریکومونیازیس

این عفونت که به دلیل انگلی تک یاخته ای ایجاد می شود ، یکی از بیماری های مقاربتی محسوب می شود که می تواند ، طی رابطه جنسی حفاظت نشده انتقال یابد.

آتروفی واژن

این عفونت زمانی در واژن ایجاد می شود ، که در بدن خانم ها سطح هورمون استروژن کاهش یابد. معمولا سطح این هورمون ، بعد از یائسگی یا در دوران شیردهی کمتر می شود. کاهش میزان استروژن می تواند ، موجب خشکی واژن و نازکی آن شده و در نتیجه ، التهاب در واژن بروز کند.

محصولات تحریک کننده واژن

شستشوی بدن با مواد صابونی ، استفاده از عطر و مواد ضد بارداری واژینال ، می تواند سبب تحریک واژن و التهاب در آن شود. همچنین استفاده از لباس های زیر تنگ و ساخته شده ، از الیاف مصنوعی و پلاستیکی نیز می تواند سبب تحریک و التهاب در واژن شود.

تشخیص عفونت واژن

برای تشخیص و درمان عفونت های واژن ، لازم است به متخصص زنان مراجعه نمایید. پزشک از شما سوالاتی در زمینه سوابق پزشکی ، سلامت جنسی ، تعداد شرکای جنسی و سابقه ابتلا به عفونت های واژن و بیماری های مقاربتی ، می پرسد.

سپس به معاینه دقیق واژن و لگن شما می پردازد. همچنین ممکن است از ترشحات واژن شما ، نمونه ای را برداشته و آن را برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه ، ارسال کند. نتیجه آزمایشگاه می تواند به متخصص ، در تشخیص آسان تر نوع عفونت شما کمک کند.

ممکن است ، در ابتدا عفونت واژن بیماری ساده به نظر آید ، اما لازم به ذکر است در صورت بی توجهی و عدم درمان به موقع ، این بیماری می تواند در بانوان دردسرساز شده و منجر به بروز مشکلات جدی دیگر گردد.

بنابراین ، در صورت درگیری با این بیماری ، سهل انگاری نکرده و سریعا نسبت به درمان آن ، اقدام نمایید.

در ذیل ، شما عزیزان را با روشی آشنا خواهیم کرد ، که به راحتی از بروز عفونت واژن ، جلوگیری می کند.

درمان بیماری های زنان با شورت الیاف نقره

شورت الیاف نقره محصول دکتر مولر ، همانطور که از اسمش پیداست تولید شده از الیاف نقره می باشد ؛ به همین علت تاثیر ، به سزایی در جلوگیری و همچنین درمان عفونت های زنان دارد ؛ چرا که نقره ، از دیرباز تاکنون خاصیت درمانی داشته و پیش از کشف آنتی بیوتیک ها از آن ، جهت درمان بیماری های عفونی استفاده می شده است.

دکتر مولر ، با استفاده از این فناوری ، اقدام به طراحی و تولید شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ، کرده و نتایج شگفت انگیزی را نیز به دست آورده است ؛ به طوری که در حال حاضر ، بسیاری از جراح و متخصصان زنان ، به منظور جلوگیری و درمان عفونت های واژن ، استفاده از شورت مخصوص بانوان با الیاف نقره محصول دکتر مولر ، را تجویز می کنند.

جهت اطلاع از نظر جراح و متخصصان زنان در رابطه با این محصول ، می توانید به صفحه گالری ویدیو سایت مراجعه نمایید.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در ارتباط با شورت الیاف نقره ، مقاله ای جامع در این باره تهیه شده و در وب سایت موجود است ؛ می توانید به آن رجوع نمایید.