درمان عفونت در بارداری با شورت الیاف نقره

درمان عفونت در بارداری : بسیاری از بانوان باردار ، از بروز عفونت های زنان در دوران بارداری ، شکایت دارند ؛ آن ها ، به علت شرایط خاصی که دارند ، محدودیت دارویی داشته و به منظور درمان عفونت واژینال ، باید از روش های دیگر استفاده کنند ؛ در مقاله پیش رو ، شما عزیزان را با شورت بهداشتی مخصوص بانوان محصول دکتر مولر ( شورت الیاف نقره ) که تاثیر به سزایی در درمان عفونت واژن دارد ، آشنا خواهیم کرد ؛ با ما همراه بوده و خواندن این مقاله را از دست ندهید.

درمان عفونت در بارداری

تغییرات ایجاد شده در بدن بانوان باردار ، ممکن است موجب بروز مشکلات متعددی در آن ها شود ؛ یکی از متداول ترین این مشکلات ، بروز عفونت می باشد که در صورت درمان به موقع ، عوارض و خطری در پی ندارد ؛ اما بی توجهی به آن و عدم درمان ، می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در مادر و حتی جنین شود ؛ برخی از این خطرات عبارتند از :

• زایمان زودرس
  • سقط جنین
  • بروز ناهنجاری یا نقص مادرزادی در جنین
  • و از این قبیل موارد

عفونت های قارچی و باکتریایی واژن از متداول ترین انواع عفونت واژن در دوران بارداری می باشند که برخی از علائم آن ها عبارت است از :

1. احساس سوزش ، خارش و درد در ناحیه تناسلی بانوان
  2. احساس درد و سوزش واژن در حین رابطه جنسی
  3. بوی بد واژن
  4. افزایش ترشحات
  5. و غیره

علت بروز عفونت در بارداری چیست ؟

پرسش فوق ، یکی از رایج ترین سوالات در میان بانوان باردار است.

بارداری ، منجر به بروز تغییر در سطح هورمون و عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود و می تواند مادر را در برابر عفونت ها و عوارض جدی آسیب پذیر کند.

پیشگیری از بروز عفونت در بارداری

به سادگی و با رعایت مراقبت های کوچک در دوران بارداری ، می توان از بروز عفونت در بانوان باردار ، جلوگیری کرد ؛ در ذیل ، به برخی از مهم ترین این مراقبت ها ، اشاره شده است :

• عدم مصرف محصولات لبنی محلی و غیر پاستوریزه
  • رابطه جنسی محافظت شده
  • استفاده از ظروف غذا مخصوص به خود و عدم اشتراک آن با دیگران
  • دوری از افراد مبتلا به عفونت های واگیر دار
  • استفاده از لباس زیر مناسب
  • و از این قبیل موارد

شورت مخصوص بانوان با الیاف نقره

لباس زیر مخصوص بانوان با الیاف نقره ( شورت با الیاف نقره ) ، طراحی و تولید شده توسط دکتر مولر در ایران ، به تاییدیه اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان و همچنین آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رسیده است و به علت به کارگیری الیاف نقره در آن ، دارای خواص بسیاری ؛ از جمله ضد قارچ ، ضد میکروب ، ضد حساسیت ، ضد بو و از این قبیل موارد بوده و کاملا آنتی باکتریال می باشد ؛ از این رو ، از بروز بسیاری از بیماری های پوستی نیز جلوگیری می کند.

( درمان عفونت در بارداری ) پزشک زنان ، با توجه به خواص بی شمار این محصول ، آن را به بانوان باردار جهت استفاده در طول دوران بارداری ، پیشنهاد می کند ؛ لازم به ذکر است که نتایج بسیار مطلوبی را از این محصول دریافت کرده اند ؛ چرا که ، با استفاده از شورت مخصوص بانوان با الیاف نقره در دوران بارداری ، علاوه بر درمان عفونت واژن دیگر شاهد عود مجدد آن نیز نمی باشند و بدین ترتیب بانوان ، دوران بارداری را به راحتی سپری خواهند کرد.

با توجه به مطالب فوق ، به بانوان باردار توصیه می گردد به منظور جلوگیری از بروز و همچنین عود مجدد عفونت های واژینال ، در استفاده از این محصول سهل انگاری نکنند.

لازم به ذکر است ؛ استفاده از شورت الیاف نقره ، تنها به بانوان باردار توصیه نمی گردد ؛ بلکه ، تمامی بانوان در همه سنین به منظور جلوگیری و همچنین درمان عفونت های زنان ، می توانند از این محصول استفاده کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شورت الیاف نقره ، می توانید به مقاله مربوطه در سایت مراجعه نمایید ؛ شایان ذکر است ، مقالات متعددی در رابطه با خواص شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ، تهیه شده و در سایت موجود است ؛ می توانید با مطالعه آن ها ، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.