درمان عفونت قارچی واژن با شورت الیاف نقره

درمان عفونت قارچی واژن با شورت الیاف نقره : عفونت قارچی واژن ( واژینیت قارچی یا کاندیدیازیس واژینال ) ، از رایج ترین مشکلات زنان می باشد ؛ طبق تحقیقات انجام شده ، از هر 10 نفر خانم ، 1 نفر مبتلا به این نوع عفونت می باشد. ( شورت الیاف نقره )

عفونت قارچی واژن ؛ معمولا به ندرت در بانوان رخ می دهد ؛ اما لازم به ذکر است که امکان بازگشت مجدد آن ، وجود دارد ؛ اما به هیچ عنوان ، نگران نباشید ؛ چرا که ، به سادگی می توان از بروز عفونت قارچی واژن ، پیشگیری کرد ؛ یا به درمان و جلوگیری از عود مجدد آن پرداخت.

درمان عفونت قارچی واژن با شورت الیاف نقره

شایع ترین زمان ابتلا به عفونت قارچی در سنین باروری و دوران قاعدگی ، می باشد ؛ لازم به ذکر است ، ابتلا به این بیماری زنان در سنین یائسگی و همچنین پیش از سن قاعدگی ، به ندرت دیده می شود.

لازم به ذکر می باشد ؛ بسیاری از فاکتورها ؛ از جمله مصرف برخی از آنتی بیوتیک ها ، روش های جلوگیری از بارداری و از این قبیل موارد منجر به افزایش احتمال بروز عفونت قارچی واژن در بانوان ، می گردد ؛ ما در ادامه مقاله ، به یکی از ایمن ترین روش های درمان عفونت قارچی واژن که از عود مجدد آن نیز جلوگیری می کند و همچنین ، سبب کاهش احتمال بروز بسیاری دیگر از بیماری های زنان نیز می شود ؛ اشاره کرده ایم.

درمان عفونت قارچی واژن با شورت الیاف نقره

لباس زیر ؛ اهمیت به سزایی در سلامت بانوان دارد و از بروز بسیاری از عفونت ها و بیماری های زنان ، جلوگیری می کند ؛ دکتر مولر ، با توجه به خاصیت ضدعفونی کنندگی نقره ، موفق به تولید و طراحی لباس زیر بهداشتی بانوان با استفاده از الیاف نقره شده است ؛ لازم به ذکر است ، این محصول به تاییدیه آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رسیده است و در حال حاضر ، بسیاری از پزشکان زنان با تجویز این محصول به درمان بیماری های زنان ، پرداخته و همچنین ، از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

استفاده از شورت الیاف نقره آنتی باکتریال ، با توجه به خواص بیشماری که دارد ( ضد قارچ ، ضد میکروب ، ضد بو و غیره ) از بروز عفونت قارچی واژن در بانوان ، جلوگیری کرده و همچنین ، می تواند به درمان آن پرداخته و از بروز مجدد آن نیز پیشگیری کنند.

لازم به ذکر است ؛ تمامی بانوان در همه سنین ، می توانند از شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره استفاده نمایند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید به مقاله مربوطه موجود در سایت ، مراجعه نمایید.

مشاوره و فروش