درمان عفونت قارچی واژن در بانوان

درمان عفونت قارچی واژن در بانوان و جلوگیری از عود مجدد آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ؛ چرا که ، در صورت سهل انگاری در این رابطه ، امکان بروز عواقب جبران ناپذیر ناشی از آن ، افزایش می یابد ؛ از این رو ، پزشک زنان ، همواره به بانوان توصیه می کند به سلامت خود توجه کنند. ( شورت الیاف نقره )

درمان عفونت قارچی واژن

عفونت قارچی واژن ، منجر به تحریک ، ترشح ، سوزش و خارش شدید واژن ، لابیا و بافت های دهانه واژن می گردد ؛ احتمال ابتلا به این نوع از عفونت واژن ، در زمان اولین رابطه جنسی ، دوران قاعدگی و بارداری افزایش می یابد ؛ لازم به ذکر است ، معمولا ابتلا به عفونت قارچی واژن به ندرت رخ می دهد ؛ اما امکان بازگشت و عود مجدد آن وجود دارد.

روش های بسیاری به منظور درمان عفونت قارچی واژن در بانوان ، وجود دارد که در ذیل به یکی از بهترین آن ها که از بروز و عود مجدد آن نیز جلوگیری می کند ، اشاره شده است ؛ با ما همراه باشید.

درمان عفونت قارچی واژن با شورت الیاف نقره

شورت الیاف نقره ضد قارچ ، محصول دکتر مولر ، تولید شده در ایران ، به علت دارا بودن الیاف نقره ، از بروز عفونت های زنانه ؛ از جمله عفونت قارچی واژن جلوگیری کرده و همچنین به درمان و جلوگیری از عود مجدد آن ، می پردازد.

از دیگر خواص لباس زیر بهداشتی بانوان با الیاف نقره ، باید به مواردی ؛ از قبیل آنتی باکتریال ، ضد حساسیت ، ضد بو و غیره اشاره نماییم.

شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ، مورد تایید اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان می باشد و نتایج شگفت انگیزی را در پی داشته است.

در حال حاضر ، بسیاری از جراح و متخصصان کشور به علت دریافت نتایج مطلوب از این محصول ، استفاده از آن را به بیماران خود تجویز کرده و شاهد نتایج اثر بخش آن بوده اند.

لازم به ذکر است ، استفاده از شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ، این اطمینان را به شما می دهد که دیگر شاهد عود مجدد عفونت واژینال ، نخواهید بود.

در مقاله ای جداگانه ، به طور کامل در ارتباط با شورت الیاف نقره توضیح داده ایم ؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن ، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

مشاوره و فروش