درمان عفونت های زنانه با شورت نقره

درمان عفونت های زنانه با شورت نقره : عفونت های زنان ، از رایج ترین بیماری های زنان است که بی توجهی به بهداشت فردی ، می تواند یکی از دلایل بروز آن باشد.درمان عفونت های زنانه با شورت نقره

لازم به ذکر است که تمامی بانوان در طول زندگی خود دست کم چند بار آن را تجربه خواهند کرد ؛ امکان بروز این اختلال در تمامی سنین وجود دارد ؛ اما خانم هایی که در سنین باروری ( از سن بلوغ تا یائسگی ) قرار دارند ، بیش از سایر افراد مستعد ابتلا به آن هستند.

عفونت واژن ، را می توان در سه دسته کلی ؛ از جمله عفونت قارچی واژن ، عفونت باکتریایی واژن و تریکوموناس قرار داد.

از دیگر دلایل بروز عفونت های زنانه ، باید به استفاده از لباس زیر نامناسب و شلوارهای تنگ اشاره کرد ؛ چرا که این دو عامل از تبخیر جلوگیری کرده و بدین ترتیب ناحیه تناسلی بانوان ، مرطوب باقی می ماند و این امر موجب افزایش بروز عفونت در آن ها می گردد.

شورت نقره

در ذیل به یکی از بهترین روش های جلوگیری و همچنین درمان عفونت ناحیه تناسلی بانوان ، اشاره شده است :

درمان عفونت های زنانه با شورت نقره ، استفاده از شورت نقره ( شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ضد قارچ )

شورت نقره ، به علت استفاده از الیاف نقره در بافت آن ، خواص بسیاری دارد که در ذیل به از برخی از آن ها اشاره شده است :

• آنتی باکتریال
  • ضد قارچ
  • ضد میکروب
  • ضد حساسیت
  • ضد بو

علاوه بر موارد فوق ، باید ذکر شود که :

نقره ، خاصیت معالجه و شفا بخشی ، داشته و پیش از کشف آنتی بیوتیک ها ، اصلی ترین و موثرترین سلاح در مقابل زخم های عفونی بوده است.

طبق تحقیقات صورت گرفته ، اثربخشی نقره در مقابل میکروب ها ، بسیار بیشتر از داروهای ضدعفونی و ضد میکروب ، می باشد ؛ از این رو این محصول ، مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته و دارای تاییدیه های بسیاری است.

لازم به ذکر است که استفاده از این شورت به دلیل دارا بودن نقره از عود عفونت واژینال هم جلوگیری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید به مقاله شورت نقره ، موجود در سایت مراجعه نمایید.

یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با عفونت واژینال ، در این باره می باشد :

در صورتی که نسبت به درمان این بیماری به ظاهر ساده توجه نشود ، امکان بروز بیماری های جدی و خطرناک در اثر آن افزایش می یابد ؛ بنابراین به هیچ عنوان در هنگام مواجه با این بیماری ، نسبت به درمان آن سهل انگاری نکنید.

پاسخ بدهید

مشاوره و فروش