بهترین روش درمان عفونت های زنان

بهبود فرایند درمان عفونت های زنان ، به کمک شورت الیاف نقره دکتر مولر امکان پذیر است. بسیاری از بانوان ، در طول زندگی ممکن است بارها درگیر بیماری عفونت زنان یا واژینال ، که بسیار شایع نیز می باشد ، شوند ؛ لازم به ذکر است ، در صورت بی اعتنایی به درمان این بیماری به نظر ساده ، احتمال بروز مشکلات جدی تر در اثر آن ، در بانوان افزایش می یابد ؛

درمان عفونت های زنان

به همین علت به آن ها توصیه می گردد ، سریعا نسبت به درمان این بیماری ، اقدام کرده و پس از درمان ، از بروز مجدد آن جلوگیری نمایند.

در ذیل ، می خواهیم شما را با روشی آشنا نماییم که علاوه بر درمان عفونت های زنان ، از عود مجدد آن نیز جلوگیری به عمل می آورد ؛ با ما همراه باشید.

احتمال بروز عفونت واژن در تمامی سنین وجود دارد ؛ اما بانوان بیشتر در سنین بارداری ، مستعد ابتلا به آن خواهند بود.

متداول ترین عفونت های واژن خانم ها

به طور کلی ، سه نوع عفونت واژن وجود دارد که عبارتند از : عفونت قارچی واژن ، عفونت باکتریایی واژن و تریکوموناس.

• عفونت قارچی واژن

این نوع از عفونت های زنان ، بسیار رایج می باشد و در اثر رشد بیش از حد قارچ های کاندیدا ، بروز می یابد. معمولا در ناحیه واژن به صورت طبیعی ، تعدادی بسیار کم قارچ کاندیدا وجود دارد. اگر تعداد این قارچ ها در واژن بیش از اندازه رشد کنند ، فرد دچار عفونت قارچی واژن می شود.

یکی از مهمترین دلایل ابتلا به این نوع عفونت ، تغییرات هورمون های بدن زنان ، در اثر مصرف قرص های ضدبارداری و قائدگی می باشد. داشتن بیماری های قندی مزمن و بیماری های خود ایمنی بدن ، مانند ایدز ، می توانند ریسک خطر ابتلا به این عفونت را در خانم ها افزایش دهند.

• عفونت باکتریایی واژن

عفونت باکتریایی یا واژینوز باکتریال ، در اثر رشد بیش از حد باکتری های واژن بروز می یابد ؛ عفونت باکتریایی واژن ، متداول ترین نوع عفونت زنان در سنین باروری می باشد. با وجود اینکه خانم هایی که از نظر جنسی فعال تر هستن ، شانس بیشتری برای ابتلا به این عفونت دارند ، ولی عفونت باکتریایی از دسته عفونت های مقاربتی نیست.

معمولا عوارض این عفونت در دوران بارداری به صورت زایمان زودرس ، سقط جنین و بیماری های لگن بروز می کنند.

• عفونت تریکوموناس واژینالیس

عفونت تریکوموناس واژینالیس ، در اثر رابطه جنسی منتقل می گردد. ( برقراری رابطه جنسی محافظت نشده با فرد مبتلا به انگل تریکوموناس واژینالیس منجر به بروز این عفونت می شود. )

علائم این عفونت بسیار مشابه عفونت های دیگر واژن می باشد ؛ ولی چون قابلیت انتقال به شریک جنسی را دارد ، باید به سرعت درمان شود. بنابراین بهتر است در مواردی که علائم عفونت های واژن در شما ظاهر شد ، در اسرع وقت به متخصص زنان مراجعه نمایید.

دیگر عفونت های شایع واژن

کلامیدیا واژینیت

این عفونت مقاربتی ، در خانم ها شیوع نسبتا بالایی دارد و ممکن است ، فرد مبتلا به آن هیچ گونه علائمی نداشته باشد. معمولا این عفونت به صورت بروز التهاب در ناحیه واژن و ترشحات ، نمود پیدا می کند. چنانچه عفونت از طریق واژن به دهانه رحم سرایت کند ، می تواند سبب بروز خونریزی بین دوره های قائدگی ، یا در هنگام رابطه جنسی شود.

برای پیشگیری از این عفونت ، لازم است خانم های فعال از نظر جنسی تا سن 26 سالگی چکاب سالیانه شوند.

عفونت سوزاک

این عفونت مقاربتی ، اغلب به همراه عفونت کلامیدیا در خانم ها ایجاد می شود. بنابراین فرد مبتلا به یکی از این عفونت ها ، باید برای عفونت دیگر نیز مورد معالجه قرار گیرد. این بیماری نیز با ترشح واژن و درد در واژن همراه است.

هرپس تناسلی

این بیماری که از طریق ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می شود ، از طریق برقراری رابطه جنسی با فرد آلوده انتقال می یابد. نشانه ابتلا به این عفونت ویروسی ، ایجاد تاول های دردناک در اطراف واژن می باشد. این ویروس معمولا پس از ابتلا به طور کامل درمان نمی شود ، و تنها می توان از شدت آن کاست.

عفونت گنوره آ

یک نوع عفونت باکتریایی واژن است که ، توسط باکتری گنوره آ نیسریا در ناحیه تناسلی ایجاد می شود. علائم ابتلا به این عفونت مقاربتی ، معمولا ده روز بعد از ابتلا ، به صورت افزایش ترشحات واژن یا درد در ناحیه زیر شکم ظاهر می شوند. این عفونت توسط آنتی بیوتیک ها قابل درمان می باشد.

زگیل تناسلی

عامل ابتلا به عفونت زگیل تناسلی ، ویروس پاپیلومای انسانی می باشد. زگیل ها توده های کوچک همراه با درد و خارش در ناحیه اطراف مقعد ، واژن و دهانه رحم می باشند. برای درمان زگیل های تناسلی روش های درمانی گوناگونی وجود دارد ، که در مقاله زگیل تناسلی می توانید با انواع روش های درمانی این عفونت ، آشنا شوید.

علائم عفونت واژن چیست ؟

در برخی از بانوان مبتلا به عفونت واژن ، هیچ علائم و نشانه ای دیده نمی شود ؛ اما در بعضی دیگر مواردی ؛ از جمله تغییر در میزان ، بو و رنگ ترشحات واژن ، درد یا سوزش در حین ادرار ، خارش ، تورم ، درد در حین مقاربت ، خونریزی یا لکه بینی و از این قبیل موارد بروز می یابد.

لازم به ذکر است ، علائم عفونت واژن با توجه به علت بروز عفونت ، متفاوت می باشد.

چگونه می توان از بروز عفونت های زنان پیشگیری کرد ؟

با رعایت برخی از موارد که در ذیل به آن ها اشاره شده است ، به راحتی می توان از ابتلا به عفونت واژن ، پیشگیری کرد.

1. رعایت بهداشت
  2. استفاده از کاندوم در هنگام رابطه جنسی
  3. استفاده از لباس زیر مناسب ( استفاده از لباس زیر مناسب ، دارای اهمیت به سزایی می باشد. )

درمان قطعی عفونت واژن

همانطور که می دانید ، یکی از دلایل اصلی بروز عفونت های زنان ، استفاده از لباس زیر نامناسب می باشد ؛ چرا که در لباس زیر نامناسب ، امکان عبور هوا نبوده و جاذب رطوبت می باشد ؛ بدین ترتیب ، ناحیه تناسلی بانوان به مکانی مناسب جهت رشد باکتری ها تبدیل می شود ؛ بنابراین با استفاده از لباس زیر مناسب ، می توان به راحتی از بروز عفونت های زنان ، جلوگیری کرد ؛ در ذیل ، شما را با لباس زیر بهداشتی بانوان دکتر مولر ، که مورد تایید اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان می باشد ، آشنا خواهیم کرد.

درمان عفونت های زنان با شورت الیاف نقره

در ذیل در ارتباط با درمان عفونت های زنانه با شورت نقره توضیح خواهیم داد :

شورت بهداشتی بانوان محصول دکتر مولر ، به علت استفاده از الیاف نقره در بافت آن ، دارای خواصی ؛ از جمله آنتی باکتریال ، ضد قارچ ، ضد میکروب ، ضد حساسیت و ضد بو می باشد ؛ که استفاده از آن ، علاوه بر درمان عفونت زنان یا واژینال ، از عود مجدد آن نیز جلوگیری می کند.

در حال حاضر ، بسیاری از متخصصان زنان به منظور درمان این بیماری در بانوان ، استفاده از این محصول را به آن ها تجویز می کنند و نتایج شگفت انگیزی را نیز مشاهده کرده اند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول ، می توانید به گالری ویدیو سایت مراجعه کرده و صحبت دکترهای زنان را در این باره گوش فرا دهید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شورت نقره ، می توانید به مقاله موجود در سایت مراجعه نمایید.

در آخر

پیشرفت روز افزون علم پزشکی ، موجب شده تا درمان عفونت های زنان به سادگی انجام گرفته و حتی از بروز آن ها نیز جلوگیری گردد ؛ یکی از بهترین راه های جلوگیری و همچنین درمان عفونت های زنان ، استفاده از شورت الیاف نقره می باشد.