چگونگی درمان عفونت واژن با شورت الیاف نقره

درمان عفونت واژن با شورت الیاف نقره : نقره ، از دیرباز به علت تاثیرگذاری بر روی غشاء میکروارگانیسم ها و همچنین هضم آن ها ، تاثیر به سزایی در درمان عفونت ها داشته و به همین علت همواره از آن ، به منظور درمان بیماری ها استفاده شده است. ( شورت الیاف نقره )

در حال حاضر شرکت دکتر مولر ، با کمک این فناوری و همینطور به کار گیری نقره ، موفق به طراحی شورت مخصوص بانوان با الیاف نقره شده است ؛ که استفاده از آن به طور چشمگیری منجر به کاهش بوی بد واژن ، رفع عفونت های واژینال مزمن ، ترشحات واژن ، درمان بیماری های مقاوم قارچی و از این قبیل موارد در خانم ها می گردد.

لازم به ذکر است شورت های بهداشتی دکتر مولر ، همچنین در بانوانی که نسبت به لباس زیرهای مصنوعی ، حساسیت دارند نیز انتخاب مناسبی می باشد.

در ادامه به معرفی شورت بهداشتی با الیاف نقره دکتر مولر ، می پردازیم.

درمان عفونت واژن با شورت الیاف نقره

شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ضد قارچ

برای اولین بار در ایران ، شاهد طراحی شورت بانوان با الیاف نقره بوده ایم ؛ که به علت بکارگیری نقره در آن ، دارای خواص بسیاری می باشد ؛ در ذیل به برخی از آن ها اشاره شده است :

• آنتی باکتریال
  • ضد قارچ
  • ضد میکروب
  • ضد حساسیت
  • ضد بو

این محصول دارای تاییدیه های بسیاری ؛ از جمله انستیتو تحقیقاتی هوهن اشتاین آلمان ، اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان ، آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و غیره می باشد ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شورت نقره ، می توانید به مقاله موجود در سایت مراجعه نمایید.

درمان عفونت واژن با شورت الیاف نقره

در آخر

همانطور که می دانید عفونت واژینال ، یکی از شایع ترین مشکل ها در میان بانوان می باشد و در حال حاضر جراح و متخصص زنان ، به منظور درمان و همچنین جلوگیری از بروز مجدد آن ، توصیه به استفاده از لباس زیر بهداشتی دکتر مولر می نماید ؛ چرا این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و بدین ترتیب در درمان بسیار موثر عمل می کند.

به منظور مشاهده نظرات بهترین جراح و متخصصان زنان و زایمان و نازایی در رابطه با این محصول ، می توانید به صفحه گالری ویدیو سایت مراجعه نمایید.