درمان عفونت واژن با لباس زیر بهداشتی

درمان عفونت واژن : عفونت دستگاه تناسلی ، یکی از رایج ‌ترین انواع عفونت در میان بانوان در سنين باروری ( از سن بلوغ تا یائسگی ) می باشد ؛ که می تواند با تخریب ، خارش و درد در آن ها همراه باشد و هر یک آنان ، دست کم چندین بار در طول زندگی با آن درگیر خواهند بود.

معمولا بروز عفونت واژن ، ناشی از تغییر ایجاد شده در تعادل طبیعی باکتری واژن می باشد ؛ که این رخداد دلایل متفاوتی ؛ از جمله عدم توجه به بهداشت فردی ، استفاده از لباس های تنگ و از این قبیل موارد دارد ؛ که یکی از اصلی ترین دلایل آن ، استفاده از لباس زیر نامناسب می باشد.

بنابراین با استفاده از لباس زیر مناسب ، می توان از بروز عفونت واژن جلوگیری کرده و حتی آن را درمان نمود ؛ در ادامه شما را با لباس زیر بهداشتی دکتر مولر ، آشنا خواهیم کرد.

درمان عفونت واژن

درمان عفونت واژن با استفاده از شورت بهداشتی با الیاف نقره

لباس زیر بهداشتی دکتر مولر ( شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ) ، برای اولین بار در ایران توسط متخصصین ایرانی تولیده شده و به علت به کارگیری الیاف نقره در آن ، دارای خواص درمانی بسیاری می باشد ؛ زیرا همانطور که می دانید نقره ، دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی ، بوده و از دیرباز ( پیش از کشف آنتی بیوتیک ها ) بدین منظور استفاده گردیده است.

از دیگر مزایای آن باید به مواردی ؛ از جمله کاملا آنتی باکتریال ، ضد قارچ ، ضد میکروب ، ضد حساسیت ، ضد بو و از این قبیل موارد اشاره کرد.

به شما عزیزان توصیه می گردد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شورت الیاف نقره و همچنین مشاهده نظرات جراح و متخصصان زنان درباره این محصول ، به صفحه گالری ویدیو سایت مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان ، در سایت مقالات متعددی در رابطه با خواص محصولات دکتر مولر ، قرار داده شده است ؛ با مطالعه آن ها به اطلاعات بیشتری در ارتباط با این محصول دست خواهید یافت.

درمان قطعی عفونت واژن

همانطور که می دانید ؛ نقره ، 5 قرن پیش از میلاد کشف شده و به عنوان اصلی ترین سلاح در برابر زخم های عفونی ، محسوب می شده است ؛ تا به امروز ، نقره بر روی 650 نوع میکروب و ویروس اثر گذار بوده است که یکی از آن ها ، ویروس آنفولانزا می باشد.

طبق آزمایشات انجام شده توسط دکتر هاری مارکراف در دانشگاه سنت لوئیس ، می توان گفت نقره ، صدها برابر بیش از داروها بر روی از بین بردن میکروب ها اثر دارد.

بدین ترتیب ؛ وجود الیاف نقره در نساجی مدرن و معالجه و شفابخشی آن از این طریق ، یکی دیگر از قابلیت های این فلز گران بها ، می باشد.

طبق مطالب ذکر شده در فوق ، می توان گفت ؛ درمان قطعی عفونت واژن و جلوگیری از عود مجدد آن ، تنها از طریق نقره و استفاده لباس زیر با الیاف نقره ، امکان پذیر می باشد.

آیا شورت الیاف نقزه دارای تاییدیه می باشد ؟

این روش ، به تاییدیه بسیاری از پزشکان زنان ، رسیده است ؛ به طوری که برای بسیاری از بیماران خود استفاده از لباس زیر بهداشتی از الیاف نقره را پیشنهاد می دهند ؛ زیرا ، آن ها تاثیر شورت الیاف نقره در درمان بیماری های زنان را مورد بررسی قرار داده و نتایج بسیار مطلوبی را نیز دریافت کرده اند.

استفاده از لباس زیر بهداشتی با الیاف نقره ، در بانوانی که مبتلا به بیماری های زنان نیستند نیز تاثیر گذار است ؛ چرا که ، می تواند از بروز این بیماری در آن ها در آینده جلوگیری نماید.

از دیگر تاییدیه های شورت الیاف نقره باید به تاییدیه اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان ، آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و غیره اشاره کنیم.