درمان عفونت واژن

درمان عفونت واژن : عفونت واژن ، یکی از رایج ‌ترین انواع عفونت در میان بانوان در سنين باروری ( از سن بلوغ تا یائسگی ) می باشد ؛ که می تواند با تخریب ، خارش و درد در آن ها همراه باشد و هر یک آنان ، دست کم چندین بار در طول زندگی با آن درگیر خواهند بود.  درمان عفونت واژن

معمولا بروز عفونت واژن ، ناشی از تغییر ایجاد شده در تعادل طبیعی باکتری واژن می باشد ؛ که این رخداد دلایل متفاوتی ؛ از جمله عدم توجه به بهداشت فردی ، استفاده از لباس های تنگ و از این قبیل موارد دارد ؛ که یکی از اصلی ترین دلایل آن ، استفاده از لباس زیر نامناسب می باشد.

بنابراین با استفاده از لباس زیر مناسب ، می توان از بروز عفونت واژن جلوگیری کرده و حتی آن را درمان نمود ؛ در ادامه شما را با لباس زیر بهداشتی دکتر مولر ، آشنا خواهیم کرد.

درمان عفونت واژن با استفاده از شورت بهداشتی با الیاف نقره

لباس زیر بهداشتی دکتر مولر ( شورت بهداشتی بانوان با الیاف نقره ) ، برای اولین بار در ایران توسط متخصصین ایرانی تولیده شده و به علت به کارگیری الیاف نقره در آن ، دارای خواص درمانی بسیاری می باشد ؛ زیرا همانطور که می دانید نقره ، دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی ، بوده و از دیرباز ( پیش از کشف آنتی بیوتیک ها ) بدین منظور استفاده گردیده است.

از دیگر مزایای آن باید به مواردی ؛ از جمله کاملا آنتی باکتریال ، ضد قارچ ، ضد میکروب ، ضد حساسیت ، ضد بو و از این قبیل موارد اشاره کرد.

به شما عزیزان توصیه می گردد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شورت نقره و همچنین مشاهده نظرات جراح و متخصصان زنان درباره این محصول ، به صفحه گالری ویدیو سایت مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان ، در سایت مقالات متعددی در رابطه با خواص محصولات دکتر مولر ، قرار داده شده است ؛ با مطالعه آن ها به اطلاعات بیشتری در ارتباط با این محصول دست خواهید یافت.

پاسخ بدهید

مشاوره و فروش