شورت ضد قارچ از الیاف نقره

شورت ضد قارچ : در حال حاضر ، مهم ترین پوشاک در کشورهای پیشرفته لباس زیر می باشد ؛ چرا که ، دارای ارتباط مستقیم با پوست بدن بوده و می تواند در بروز و همچنین پیشگیری از ایجاد بیماری های پوستی ؛ از جمله التهابات پوستی ، حساسیت ، سوزش ، قارچ و از این قبیل موارد تاثیر گذار باشد ؛ به همین علت ، دکتر مولر به طراحی و تولید شورت الیاف نقره ، پرداخته است ؛ زیرا ، الیاف نقره ، از رشد میکروارگانیسم ها جلوگیری کرده و بدین ترتیب ، دیگر شاهد بروز موارد فوق نخواهیم بود.

شورت ضد قارچ الیاف نقره محصول دکتر مولر ، طراحی و تولید شده در ایران و دارای تاییدیه آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ، اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان می باشد ؛ در مقاله پیش رو ، به شرح این محصول بهداشتی پرداخته ایم ؛ با ما همراه بوده و خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شورت ضد قارچ

لباس زیر نقس به سزایی در سلامت بدن دارد.

کشاله ران ، یکی از نواحی حساس بدن بوده که میکروب ، باکتری و ویروس را جذب می کند ؛ استفاده از لباس زیری که دارای درصدی الیاف نقره باشد ، رطوبت را بهتر جذب کرده و نسبت به سایر لباس زیرها ، مرغوب تر می باشد.

شورت بهداشتی با الیاف نقره ؛ ضد حساسیت ، ضد بو ، ضد قارچ و ضد باکتری بوده و در گرما و سرما موجب تعادل دما می شود.

شورت ضد قارچ دارای الیاف نقره ، بسیار لطیف و سبک است.

بسیاری از پزشکان ، پس از دریافت نتایج مطلوب از شورت الیاف نقره ، به منظور پیشگیری و درمان بسیاری از عفونت های زنان ، استفاده از شورت الیاف نقره دکتر مولر را برای بانوان تجویز می کنند.

شورت ضد قارچ مخصوص بانوان

احتمالا از کاربردهای نقره ، در راستای درمان بیماری های عفونی اطلاع دارید و از خواص بی شمار آن مطلع هستید ؛ امروزه ، معالجه و شفابخشی نقره ، موجب استفاده از آن در نساجی مدرن شده است و دکتر مولر با کمک این تکنولوژی ، به طراحی و تولید شورت الیاف نقره پرداخته و نتایج بسیار مطلوبی را نیز دریافت کرده است ؛ به طوری که در حال حاضر ، بسیاری از جراح و متخصصان زنان با توصیه به استفاده از این محصول ، به پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های زنان ؛ از جمله عفونت واژن می پردازند.

در ذیل ، به برخی از خواص بی شمار این محصول ، اشاره شده است :

• برطرف كننده حساسیت های پوستی
  • سازگاری با پوست های حساس
  • نگهداری از پوست به شکل تقریبا خشک
  • دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی
  • از بین برنده باکتری ها
  • ضد بو
  • حفظ طراوت پوست
  • ضد قارچ
  • کاملا آنتی باکتریال
  • ضد میکروب
  • و غیره

تاییدیه های شورت ضد قارچ دکتر مولر

این محصول دارای تاییدیه های انستیتو تحقیقاتی هوهن اشتاین آلمان ، اداره استاندارد کنترل و کیفیت آلمان و آزمایشگاه رازی زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول ( شورت الیاف نقره ) ، می توانید به مقاله مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

در نهایت

تمامی خطراتی که لباس زیر نامناسب ، برای بانوان به همراه دارد ، به راحتی با انتخاب درست قابل پیشگیری است ؛ نکته مورد توجه در این باره می باشد که ممکن است ، فرد سال های سال علائمی از ابتلا به عفونت های واژن نداشته باشد ؛ اما احتمال اینکه رحم به انواع عفونت ها آلوده شده و هنوز علائم آشکاری از خود نشان نداده باشد ، وجود دارد و در این صورت ، می تواند در آینده مشکل ساز شود.