عفونت دستگاه تناسلی زنان

عفونت دستگاه تناسلی : در حالت عادی ، روزانه واژن بانوان دارای مقداری ترشح با ظاهری شفاف یا شیری رنگ و بدون بو می باشد ؛ این مسئله ، به مرطوب ماندن واژن ، کمک می کند ؛ حال در صورتی که میزان ترشحات ، افزایش یافته یا تغییر رنگ دهد و این مسئله همراه با برخی از موارد غیر طبیعی ؛ از جمله احساس درد یا سوزش در حین ادرار ، بروز خونریزی یا لکه بینی در حین رابطه جنسی و غیره باشد ، گفته می شود بانوان دچار عفونت واژن شده اند. ( شورت الیاف نقره )

لازم به ذکر است ؛ عفونت واژن انواع مختلفی ؛ از جمله واژینیت قارچی ، واژینیت باکتریایی و واژینیت تریکومونایی داشته و ممکن است هر کدام از آن ها ، با علائم و نشانه های متفاوتی بروز یابند.

در بسیاری از مواقع ، شاهد بوده ایم برخی از بانوان چندین بار به عفونت واژن ، مبتلا شده اند.

عفونت دستگاه تناسلی

درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان

درمان عفونت واژن ، با توجه به علت بروز آن متفاوت بوده و نیازمند مراجعه به متخصص زنان است.

در حال حاضر بسیاری از پزشکان ، به منظور درمان عفونت واژن به بانوان توصیه به استفاده از شورت بهداشتی با الیاف نقره ، می کنند ؛ بدین ترتیب علاوه بر درمان ، از عود مجدد عفونت دستگاه تناسلی نیز جلوگیری می شود.

یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با عفونت واژن ، در این باره می باشد :

در صورت بی توجهی و عدم درمان به موقع عفونت ناحیه تناسلی ، امکان بروز عوارض و عواقب جبران ناپذیری وجود دارد.

درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان با شورت الیاف نقره

در فوق به درمان عفونت واژن از طریق شورت الیاف نقره ، اشاره شد ؛ دکتر مولر اقدام به طراحی و تولید شورت بهداشتی بانوان با استفاده از الیاف نقره کرده اند ؛ همانطور که می دانید ، نقره از گذشته بزرگ ترین سلاح در برابر زخم های عفونی بوده است ؛ به همین علت این محصول ، مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته و بیماران نیز نتایج بسیار مطلوبی از آن دریافت کرده اند.

شورت بهداشتی دکتر مولر تولید شده از الیاف نقره ، دارای خواص بسیاری ؛ از جمله ضد قارچ ، ضد میکروب ، آنتی باکتریال و از این قبیل موارد است ؛ از این رو استفاده از آن می تواند تاثیر به سزایی بر جلوگیری ، درمان و پیشگیری از بروز مجدد عفونت واژن داشته باشد.